Boost Your Mood Week

(17-05-2024) De Boost Your Mood Week, van 4 tot 8 november 2024, is een week voor alle Gentse studenten waarbij we het mentaal welzijn van studenten op een preventieve en positieve manier in de kijker willen zetten.

Wat is de Boost Your Mood Week?

Van 4 november tot en met 8 november gaat de Boost Your Mood Week door in Gent.

De Boost Your Mood Week zal een uitgebreid activiteitenprogramma brengen op verschillende campussen doorheen Gent. Welzijn wordt daarbij breed bekeken: we willen niet enkel aandacht schenken aan mentaal welzijn, maar ook aan verbinding, persoonlijke groei, spirituele ontplooiing, lichamelijke gezondheid en talloze andere facetten.

Het ultieme doel van deze week? Het gesprek over het (mentaal) welzijn van studenten extra aanwakkeren!

Zorg jij voor de huisstijl?

Ben jij een getalenteerde student die graag je creativiteit wil tonen? Dit is je kans! We zijn op zoek naar een frisse en inspirerende huisstijl die past bij het thema "welzijn bij studenten".

Wat moet je doen?

1. Ontwerp een affiche voor de Boost Your Mood Week
  2. Stuur je ontwerp in voor de deadline van 16 juni
  3. De winnaar van de beste affiche zal de volledige huisstijl ontwikkelen en ontvangt hiervooor 750euro.

Stuur jouw ontwerp naar: jana.sleeckx@gezondplus.be

Oproep: voorprogramma

Maak mee het verschil en toon waar het echt om draait!

Op het kick-off event op 4 november kan jij aan anderen laten zien wat mentaal welzijn voor jou betekent. Wat doet er voor jou écht toe om je goed te kunnen voelen? Breng iets creatief rond studentenwelzijn: bv. poëzie, muziek, een getuigenis ... Ben je niet zo creatief, maar wil je wel graag op een andere manier meewerken aan de week? Ook dat kan!