Rudy Provoost is psycholoog van het jaar

(27-05-2024) Op 28 mei 2024 reiken de Gentse Alumni Psychologie voor de dertiende keer de prijs Psycholoog van het Jaar uit. De prijs gaat dit jaar naar Rudy Provoost.

Met de prijs 'Psycholoog van het jaar' willen de Gentse Alumni Psychologie (GAP) de verdiensten van een psycholoog erkennen en zo bijdragen tot een positief beeld van de studies psychologie en van het beroep van psycholoog. De prijs gaat dit jaar naar Rudy Provoost.

Rudy studeerde psychologie aan de Universiteit Gent en is sedert 2022 voorzitter van het VOKA - Vlaams Netwerk van Ondernemingen, Kamers van Koophandel & Industrie. Hij krijgt de prijs 'Psycholoog van het jaar' omwille van de imposante carrière die hij uitbouwde.

De prijs wordt uitgereikt op dinsdagavond 28 mei in de aula van de UGent.

GAP zorgt voor het feestelijk tintje en biedt na de uitreiking en de voorstelling een drink aan. Iedereen is welkom. De toegang is gratis, inschrijven is verplicht.

Meer info en inschrijven: http://www.psycholoogvanhetjaar.be