Wedstrijd: win het UGent-springkasteel op je school

(29-04-2024) Doe mee en win het UGent-springkasteel voor één dag op jouw basis- of secundaire school in de maand mei, juni of september 2024. Of het nu voor je schoolfeest, sportdag, of gewoon voor een doordeweekse schooldag is: gun je brein een leuke pauze!

Doe mee en maak kans

Hoe kan je deelnemen?

Je kan je basis- of secundaire school in Vlaanderen of Brussel inschrijven als leerling, ouder, leerkracht of als medewerker. Een school kan meerdere keren ingeschreven worden voor deze wedstrijd. Deel dus dit bericht!

Het springkasteel is ongeveer 5 meter hoog, breed en lang. Het kan buiten of binnen staan, zolang er stroomvoorziening in de buurt is. De opbouw en afbraak van het springkasteel, daar zorgen wij voor.

Bezorg ons simpelweg jouw contactgegevens en de concrete datum wanneer je het springkasteel wil winnen:

Wedstrijdformulier

Springkasteel: Hotelschool GentWinnaars

We loten telkens één winnaar in de maand mei, juni en september 2024.

• Mei: Hotelschool Gent
  • Juni en september: je kan nog meedoen voor deze maanden!

Nieuwsbrief UGent voor scholenNieuwsbrief UGent voor scholen

Ben je een leerkracht of andere onderwijsprofessional in het basis- of secundair onderwijs? Blijf via onze nieuwsbrief op de hoogte van boeiende wetenschapsverhalen en het laatste nieuws over onderwijs en onderzoek aan de UGent.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

UGent voor scholen - educatief aanbodOntdek ons ruimere aanbod voor scholen

Wist je dat de Universiteit Gent een uitgebreid aanbod heeft voor zowel basis- als secundair onderwijs? Van boeiende workshops en educatief materiaal tot spannende labo- en museumbezoeken, nascholingen en persoonlijke studiebegeleiding: we bieden een inspirerende wereld waarin jij als leerling of leerkracht de universiteit kunt ontdekken, leren en groeien.

Aanbod voor scholen