Living in an AI-enabled society: exploring the consumer perspective across cultures
- Promovendus/a
- Mehmood, Khalid
- Faculteit
- Faculteit Economie en Bedrijfskunde
- Vakgroep
- Vakgroep Marketing, Innovatie en Organisatie
- Academische graad
- Doctor in de toegepaste economische wetenschappen
- Taal proefschrift
- Engels
- Promotor(en)
- Prof. dr. Katrien Verleye, vakgroep Marketing, Innovatie en Organisatie – Prof. dr. Arne De Keyser, vakgroep Marketing, Innovatie en Organisatie & EDHEC Business School – Prof dr. Bart Larivière, vakgroep Marketing, Innovatie en Organisatie & KU Leuven
Praktisch
- Datum
- Donderdag 30 januari 2025, 13:30
- Locatie
- faculteit Economie en Bedrijfskunde, Tweekerkenstraat 2, 9000 Gent
Please confirm your attendance no later than 10 January, 2025 by email to Khalid.Mehmood@UGent.be