Check-in Field

** For English, click here

Check-in

In Residentie Field zal je via een online tool moeten inschrijven om je sleutel op te halen bij de kot coach.

Maak je afspraak ten minste vijf werkdagen voor de gewenste incheckdatum. Zonder bevestigde afspraak is inchecken niet mogelijk!

Wat je kan verwachten

De verhuurder werkt met een persoonlijke aanpak en vraagt dus om een afspraak in te plannen met de kot coach. Je zal tijden je gesprek informatie ontvangen over het leven in de residentie, hoe je de kot coach kan bereiken, veiligheid in de residentie, leefafspraken, afvalbeheer en meer! Tijdens je check-in kan de kot coach je vragen om opnieuw akkoord te gaan met het intern reglement.

Tijdens je verblijf

Alles draait erom studenten een onvergetelijke studententijd te bezorgen bij Upkot. De verhuurder zorgt voor gemeubileerde studentenkamers met gordijnen, lichtarmaturen, een bureau en bedmeubilair. Daarnaast staat duurzaamheid centraal, zowel sociaal als ecologisch. Upkot kiest resoluut voor duurzame technieken zoals warmtepompen, zonnepanelen, regenwaterrecuperatie, ventilatiesysteem D, enz. Limoengroen zorgt voor de nutsvoorzieningen en duurzame technieken. De student betaalt een vast bedrag voor elektriciteit, water, warmte, internet en afvalverwerking. De levendige gemeenschap wordt gevoed door onze Upkot coach die evenementen organiseert voor studenten om met elkaar in contact te komen. De gedeelde faciliteiten en ruimtes van Upkot helpen hier natuurlijk bij en zorgen voor het nodige extra comfort voor studenten.

Betaling van de huurfactuur en waarborg

Alle betalingen en facturen worden via de Universiteit Gent geregeld.

De eerste factuur wordt verstuurd eind augustus. Meer informatie kan je terugvinden op deze pagina.

Meer informatie?