Residentie Loop 5

** For English, click here

Adres: LOOP 5 - Amelia Earhartlaan 8 - B-9000 Gent
Een residentie is geen home. Kijk & vergelijk alle facetten.

In de residenties van Upgrade Estate wordt ingezet op het creëren van een echte community en het mogelijk maken van een onvergetelijke studententijd bij Upkot.

Daarnaast staat duurzaamheid volledig centraal en dit zowel op sociaal als op ecologisch vlak.

De bruisende community wordt aangewakkerd door onze Upkot coach die evenementen zal organiseren om de studenten te laten connecteren met elkaar. De gedeelde faciliteiten en ruimtes van Upkot helpen hier natuurlijk bij en zorgen voor het nodige extra comfort voor de studenten.

Residentie Loop 5 is nog in opbouw. Tot nader order zijn bezoeken niet mogelijk.

Je kan echter zeker via het promofilmpje van de verhuurder (voor investeerders) ook als kandidaat-bewoner al een zicht krijgen op het samenleven in de residentie.

Types wooneenheden

Deze locatie heeft verschillende types wooneenheden beschikbaar:

• Grote studio (geen aparte slaapkamer) met twee eenpersoonsbedden (type 1)

• Minimumoppervlakte van 38 m² (de grootste eenheden van 42 m² zijn rolstoeltoegankelijk).
    • De grotere eenheden worden toegewezen via het principe 'first come, first served'.
  • Appartement met één slaapkamer en twee eenpersoonsbedden (type 2)

• Minimumoppervlakte van 52 m² (de grootste eenheden van 62 m² zijn rolstoeltoegankelijk).
  • Appartement met twee slaapkamers en twee eenpersoonsbedden (type 3)

• Minimumoppervlakte van 82 m² (de grootste eenheden van 40 m² zijn rolstoeltoegankelijk).
  • Appartement met twee slaapkamers, twee eenpersoonsbedden en twee eenpersoonsbedden (type 4)

• Minimumoppervlakte van 72 m² (de grootste eenheden zijn rolstoeltoegankelijk).

Inbegrepen in de huurprijs:

• Privé kitchenette met vier kookplaten en afzuigkap
  • Koelkast (met vriesvak)
  • Combi-microgolf
  • 24-delig servies, potten en pannen, kopjes, glazen, mokken, borden
  • Schoonmaakset en vuilniszakken
  • Bed met pocketverenmatras, hoes, beddengoed, kussen, dekbed (geen handdoeken!)
  • Internet (eduroam)

Meer informatie?